De 2e Ster voor Tim.

Afgelopen zaterdag 4 november scoorde aanvoerder Tim Jaarsma de eerste  goal voor Arum tegen UDIROS. Het betekende zijn 50e officiële competitie treffer. De absolute vaste waarde van Arum 1, en dat is hij al vanaf seizoen 2013-2014, is bezig aan zijn 11de seizoen voor de v.v. Arum. Daarvoor speelde Tim 6 seizoenen bij de toen nog v.v. Harlingen op “het Balkland”. De 33-jarige middenvelder die door zijn teamgenoten als bijnaam “Tim tussengas” kreeg, scoorde naast de competitietreffers ook nog een aantal keren in bekerwedstrijden (8) Gefeliciteerd Tim!
Op voetbalnoord.nl Voetbalnederland clubnieuws (voetbalnoord.nl) is te zien tegen wie Tim zijn 50 goals scoorde! Opmerkelijk is dat Tim de 50 goals scoorde tegen 38 verschillende clubs. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat hij zowel op zondag als op zaterdag speelde.

5 november 2023