Afgelastingen wedstrijden vrijdag en zaterdag?

Door de sneeuwval van de afgelopen dagen kon er woensdagavond (29-11) en donderdagavond (30-11) helaas niet getraind worden op het kunstgrasveld. Op het kunstgrasveld en ook het hoofdveld ligt behoorlijk wat sneeuw. We zitten hier in een gebied waar zeker de nodige sneeuw is gevallen. Elders in de provincie (Zuidwest hoek)  is er bijvoorbeeld minder gevallen. Het is dus afwachten in hoeverre wedstrijden worden afgelast of doorgaan dit weekend
Want ook de 35+ (Bolsward) en de 2 Dames teams (Makkum) komen dit weekend, dus 1 december in actie voor hun laatste competitieronde.

Afgelasting:
Vrijdag 1 december
De wedstrijden voor de 35+ vanavond in Bolsward bij Rood Blauw zijn inmiddels afgelast!
De wedstrijden voor de beide Dames teams in Makkum zijn ook afgelast!

Zaterdag 2 december
Alle thuiswedstrijden op zowel het kunstgrasveld en Hoofdveld in Arum zijn door de overvloedige sneeuw en vorst helaas afgelast.
Dit betekent dat de JO08, JO10, JO12, JO17 en It Twadde morgen vrij zijn.
Ook de thuiswedstrijden van de JO13 en JO09 in Achlum zijn afgelast
De uitwedstrijden van de JO11 en JO15 in Makkum en Oudega zijn ook afgelast

Niet afgelast
De velden in o.a. de “Sudwesthoek” b.v.b. Sleat, waar It Tredde speelt en Hielpen waar Arum 1 moet spelen liggen er veel beter bij. Bijna geen sneeuw. Daar zullen de velden morgen gekeurd worden.
Uiteindelijk heeft alleen Arum 1 in Hielpen gespeeld. Helaas met 3-2 verloren.

1 december 2023