Arum wint inhaal-avondwedstrijd!

Afgelopen woensdag 6 december stond de inhaalwedstrijd van Arum 1 uit tegen Bakhuizen op het programma. Bij het sfeervolle kunstlicht van Bakhuizen kwam Arum al snel op voorsprong. op aangeven van de sterk spelende Rinnert maakte Kevin de 0-1. In de begin fase was Arum ook duidelijk de betere ploeg. Maar er werd tot de rust verder niet gescoord.
10 minuten na de thee kwam Arum via aanvoerder Tim op een 0-2 voorsprong. Maar nadat Bakhuizen 20 minuten voor tijd de 1-2 maakte werd het weer een echte wedstrijd. Via een mooie vrije trap van Wouter, kopte Rinnert de 1-3 binnen. En leek de wedstrijd gespeeld. Maar, een wel dan niet terechte, penalty in de 90e minuut voor Bakhuizen bracht weer alle spanning terug. Er volgde nog een lange en zeer hectische “blessuretijd” strijd. Maar het bleef 2-3. en dus weer 3 punten voor Arum. en dat mocht ook wel na de dramatisch slechtte eerste helft tegen Hielpen afgelopen zaterdag.
Trainer Hein:  “Een verdiende overwinning, 180 gr anders dan afgelopen zaterdag, vanaf het begin strijdlust en de wil om te willen winnen. Was net als afgelopen zaterdag een zeer fysieke wedstrijd.
De eerste helft was de verhouding 40/60 voor ons, de 2de helft gingen zij meer druk naar voren geven waardoor we hier minder onderuit konden voetballen en wat meer gedwongen werden de lange bal te spelen maar ook nog 3 goede kansen niet benut.”
Komende zaterdag volgt weer een tegenstander uit de grote middenmoot: Dan komt Blue Boys uit Nij Beets naar Arum. Let op! Aanvang 14.30 uur

8 december 2023