Arum thuis tegen Blue Boys

Afgelopen zaterdag verloor Arum uit van Hielpen met 3-2, woensdag 6 december j.l.  won Arum 1 met diezelfde cijfers de inhaalwedstrijd uit tegen Bakhuizen. (verslag een dezer dagen op deze site)
Komende zaterdag 9 december speelt Arum 1 thuis tegen Blue Boys uit Nij Beets. Deze club speelde vorig seizoen nog op zondag en is voor Arum een grote onbekende. We konden in de archieven een, twee, drie niet zo snel terugvinden of Arum ooit eens gespeeld heeft tegen Blue Boys. Maar dat zou zomaar kunnen in de periode dat Arum ook nog op zondag speelde, tot mits jaren zeventig van de vorige eeuw. Overigens heeft de club uit Nij Beets, die in 1930 opgericht is als D.A.S. (Doe Aan Sport) ook jarenlang, vanaf 1980 tot 2015, een zaterdagafdeling gehad.
Blue Boys behoort net als Arum tot de grote middenmoot in de huidige stand van de 5e klasse A. Bij winst zaterdagmiddag mag er dan langzaam weer omhoog worden gekeken.
Of het zaterdag een feestje wordt bij Arum, wanneer de eventuele drie punten zijn binnengehaald, weten we om een uur of half 5 op die dag.
Wat wel zeker is dat er sowieso een feestje gevierd wordt. De feestcommissie A-selectie heeft een gezellig samenzijn georganiseerd n.l.:

⚫🟡 Black & Yellow party! ⚫🟡

Ja ja! Zaterdag 9 december is het dan eindelijk zover. Na de wedstrijd VV Arum 1 – Blue Boys 1 is het tijd voor een zwart/ geel verkleed feestje op Sportpark de Bining (En nee, de Arum polo en trainingsbroek is de kort door de bocht want voor de origineelste outfit valt er nog een prijs te winnen)! 🖤💛

We starten rond 18:00 met een draaiend rad met 1 normale en 1 speciale…….

Daarna is het PARTYTIME! 🎶 🤘🏼

Vanaf ~18.00 zullen er broodjes warmvlees verkrijgbaar zijn in de kantine. Ook gaat de bruine fruitschaal tevoorschijn komen gaande weg de avond.

⚫🟡 Kort om, tot zaterdag! ⚫🟡

8 december 2023