Arum haalt thuis in tegen LSC 1890

Voor zaterdag 16 december staat er een inhaalprogramma op papier. Maar er valt sowieso een beslissing n.l.: wie wint de eerste periode? Als NOK wint bij TOP’63 pakken zij de 1e periodetitel. Wint NOK niet maar RKO wel bij Blue Boys dan pakken zij de 1e periodetitel. Winnen RKO en NOK beide niet; dan is HJSC de lachende derde. HJSC speelt overigens vandaag ook, maar dat is alweer voor de 2e periode.

De afgelastte wedstrijd van 25 november j.l. die Arum dus zaterdag a.s. inhaalt tegen LSC 1890 behoort niet tot de eerste periode maar ook tot de twee periode.
De tegenstander uit Snits is het zaterdagteam van de zondagsclub LSC 1890. Hoewel LSC 1890 1 van de zondag tegenwoordig (1e klasse gemengd zondag/zaterdagclubs) meer weekendwedstrijden speelt. Van alle wedstrijden speelt LSC 1890 1 zondag twee derde op zaterdag. En misschien is “weekendvoetbal” ook wel de toekomst voor de klasse waar Arum in speelt…

“Jong LSC 1890” zoals het team zichzelf ook wel noemt staat net als Arum in de grote middenmoot. De al eerder genoemde NOK, HJSC en RKO lijken te strijden om de titel. Maar daarnaast zijn er dus nog 3 periodetitels te verdelen….

Vorig seizoen troffen beide teams elkaar ook al, toen eindigden beide duels zowel in Arum als in Snits in een gelijkspel. Dus de teams zijn aan elkaar gewaagd.

Let op!
De eerste competitiewedstrijd van 2024 speelt Arum 1 thuis tegen T.O.P.’63 op zaterdag 3 februari, aansluitend is er een v.v. Arum Pub Quiz in de kantine
Op zaterdag 27 januari speelt Arum 1 overigens thuis een oefenwedstrijd tegen Irnsum

15 december 2023