Nummer 11

Hier is wedstrijdblaadje nummer 11. Met daarop, zie het als extra services, ook de kleedboxen indeling in Arum. Het “nieuwe” wedstrijdprogramma na de winterstop geeft nog wel eens wat problemen qua kleedboxen bezetting. Dus worden deze indelingen vanaf nummer 11 ook vermeld op het wedstrijdblaadje.
Op het wedstrijdblaadje nummer 11: de programma’s van de inhaalzaterdagen 17 en 24 februari & 2 maart.
Klik hier: 2023-2024 Wedstrijdbriefje 11 (1)

Inhaal op zaterdag 17 en 24 februari
Voor de jeugdteams zijn op de zaterdagen 17 en 24 februari (voorjaarsvakantie) geen wedstrijden ingepland. Er kunnen eventueel wel inhaalwedstrijden worden gepland op deze zaterdagen. Voor de senioren kunnen er ook inhaalwedstrijden worden ingepland. Voor zaterdag 17 februari is dat wat betreft It Twadde en It Tredde al het geval.

Competitie indeling 35+ en Vrouwen
Afgelopen maandag 12 februari werden de indelingen wat betreft de vrijdagavondcompetities voor de 35+ en de vrouwen 1 en 2 bekend gemaakt. Zie www.vvarum.nl De voorjaarscompetitie start op vrijdag 15 maart 2024. De andere vier ronden worden op de vrijdagen; 5 april, 19 april, 10 en 24 mei 2024 gespeeld.
Het wedstrijdprogramma is nog niet bekend gemaakt. Komt zo spoedig mogelijk.
Wat opvalt wat betreft de voorjaarsindeling, deze zijn exact hetzelfde als de najaar-competitie…

Indeling Kleedboxen in Arum
Op dit wedstrijdblaadje, zie het als extra service, ook de kleedboxen indeling in Arum. Het “nieuwe” wedstrijdprogramma na de winterstop geeft nog wel eens wat problemen qua kleedboxen bezetting. Dus worden deze indelingen vanaf nummer 11 ook vermeld op het wedstrijdblaadje.
Kijk als leiders even goed in welke kleed-box je zelf zit en in welke de tegenstander!
Ook voor het kantinepersoneel is dit handig wanneer er door de tegenstander naar gevraagd wordt.
In het schema zijn de Pupillenboxen (tennisboxen) met groen aangegeven en de seniorenboxen (voetbalboxen) met rood. Andere suggesties zijn altijd welkom.

WEDSTRIJDBLAADJE nummer 12 komt uit op maandag 26 februari 2024

12 februari 2024