Nummer 12

Hier is wedstrijdblaadje nummer 12. Met daarop, zie het als extra services, ook de kleedboxen indeling in Arum. Het “nieuwe” wedstrijdprogramma na de winterstop geeft nog wel eens wat problemen qua kleedboxen bezetting. Dus worden deze indelingen ook vermeld op het wedstrijdblaadje.
Op het wedstrijdblaadje nummer 12: de programma’s van de inhaalzaterdagen 2, 8 & 16 maart.
Klik hier: 2023-2024 Wedstrijdbriefje 12

4e fase pupillenteams
In principe zijn de Pupillenteams op zaterdag 23 en 30 maart a.s. vrij. Er kunnen inhaalwedstrijden worden gepland. Daarna volgt op zaterdag 6 april de start van de 4e fase competitie

Indeling Kleedboxen in Arum
Op dit wedstrijdblaadje, zie het als extra service, ook de kleedboxen indeling in Arum. Het “nieuwe” wedstrijdprogramma na de winterstop geeft nog wel eens wat problemen qua kleedboxen bezetting. Dus worden deze indelingen ook vermeld op het wedstrijdblaadje.
Kijk als leiders even goed in welke kleed-box je zelf zit en in welke de tegenstander!
Ook voor het kantinepersoneel is dit handig wanneer er door de tegenstander naar gevraagd wordt.
In het schema zijn de Pupillenboxen (tennisboxen) met groen aangegeven en de seniorenboxen (voetbalboxen) met rood. Andere suggesties zijn altijd welkom.

WEDSTRIJDBLAADJE nummer 13 komt uit op maandag 11 maart 2024

26 februari 2024