Arum thuis tegen NOK

Komende zaterdag 2 maart a.s. speelt Arum 1 thuis tegen de koploper N.O.K. uit Oudemirdum. Arum wil op deze zaterdag de wrange nederlaag uit tegen H.J.S.C. van twee weken geleden wegpoetsen. Maar voor de Arumer trainer Hein Frietema is het ook voor deze zaterdag, met een aantal afwezigen, weer puzzelen wat betreft de opstelling. Maar wat de opstelling ook is Arum zal strijden voor een goed resultaat.
Aan de andere kant is het voor NOK, met oud v.v. Arum trainer Pope Leffring, weer een belangrijke wedstrijd in het kader van de titelstrijd. Het is wel duidelijk dat drie teams nog strijden om de titel in de 5e klasse A. n.l.: HJSC, RKO en dus NOK.
Voor Arum is er nog 1 mogelijkheid voor een eventuele prijs; lees nacompetitie. En dat is de derde periodetitel. Die start overigens op zaterdag 16 maart met de thuiswedstrijd en kraker tegen Mulier.

Maar eerst tot zaterdag!

28 februari 2024