Arum verliest van koploper.

Afgelopen zaterdag 2 maart j.l. kwam Arum 1 in actie thuis tegen titelkandidaat en huidige koploper NOK uit Oudemirdum. Trainer Hein moest weer puzzelen, nu ook Dirk Henk, zo lijkt het, de rest van het seizoen wegens een blessure moet missen. En ook Lammert is altijd nog niet fit, maar startte wel.
In de eerste helft was Arum voetballend echt niet de mindere t.o.v. de koploper. Maar er moet bij gezegd worden dat het voetbal ook niet hoogstaand was. Beide teams creëerden weinig.
Vlak voor rust kwam NOK echter wel op voorsprong. In de tweede helft probeerde Arum het nog wel maar na de 2-0 was het geloof en beleving weg. Trainer Hein wisselde daarna volop en in de laatste 10 minuten mochten de jeugdspelers Thomas en Andrys hun debuut maken in een officiële wedstrijd van Arum 1.
Uiteindelijk werd het 3-0 voor NOK. En zo blijft NOK, na deze van hun kant ook matige wedstrijd, heel knap koploper in de 5e klasse A.
“We hebben het de koploper ook niet echt moeilijk gemaakt”. Zo concludeerde een Arumer supporter.

Komende zaterdag 9 maart volgt weer een wedstrijd tegen een titelkandidaat namelijk RKO uit Rutten.

De 16-jarige Thomas en 15-jarige Andrys (in shirts net andersom) maken hun debuut voor Arum 1

4 maart 2024