Nummer 13

Hier is wedstrijdblaadje nummer 13. Op het wedstrijdblaadje nummer 13: de programma’s van de zaterdagen 16, 23 & 30 maart.
Klik hier: 2023-2024 Wedstrijdbriefje 13

Vrije en/of Inhaalzaterdag
In principe zijn de Pupillenteams op zaterdag 23 en 30 maart a.s. vrij. Er kunnen inhaalwedstrijden worden gepland. Daarna volgt op zaterdag 6 april de start van de 4e fase competitie. Voor de senioren en junioren is zaterdag 30 maart, (Paasweekend) ook een inhaalzaterdag. Voor de JO15 en It Twadde staat al een inhaalwedstrijd gepland.

4e fase competitie Pupillenteams
De indelingen en wedstrijdprogramma van de Pupillenteams voor de vierde fase competitie worden bekend gemaakt op respectievelijk woensdag 27 maart en donderdag 28 maart. Dus zal het wedstrijdbriefje nummer 14 dan ook z.s.m. hierna worden gepubliceerd. Waarschijnlijk op Goede vrijdag 29 maart. Scheidsrechterschema en rijschema’s volgen dan ook z.s.m.

Indeling Kleedboxen thuiswedstrijden in Arum nu ook op wedstrijdblaadje
Binnenkort hangt er een bordje met de indeling kleedboxen bij de normale voetbalkleedboxen. Maar ook op wedstrijdblaadje staat de indeling. Kijk als leiders even goed in welke kleed-box je zelf zit en in welke de tegenstander!
Ook voor het kantinepersoneel is dit handig wanneer er door de tegenstander naar gevraagd wordt.

Let op! WEDSTRIJDBLAADJE nummer 14 komt uit op vrijdag 29 maart 2024

11 maart 2024