Arum verliest van Woudsend

Waar Arum afgelopen wedstrijden niet goed speelde en toch won was dat afgelopen zaterdag niet het geval. Er werd weer niet goed gespeeld en Woudsend wist dan ook verdiend te winnen. Het spelbeeld was wel een beetje zoals verwacht. Arum mocht de bal hebben en Woudsend loerde op de tegenaanval. En omdat Arum vaak te slordig was op de helft van Woudsend waren de grootste kansen dus voor Woudsend. Al zat bij al de drie goals van Woudsend wel een klein beetje geluk. Bij een 2-0 achterstand was het Kevin die nog een vrije trap binnen schoot en Arum nog een beetje hoop gaf, maar echt grote kansen bleven daarna uit.

Een dure nederlaag voor Arum in de strijd om de laatste periode waarin Hielpen Arum nu voorbij is. A.s. zaterdag 20 april speelt Arum weer een uitwedstrijd om 17.00 uit tegen LSC uit Sneek.

16 april 2024