19 april: 35+ in Arum, Vrouwen in Harlingen

Onze 35+ mannen komen dit seizoen nog drie keer in actie voor de competitie, komende vrijdagavond 119 april in Arum zelf. Op deze avond zullen onze jongens, waarvan het overgrote deel nog in “good shape”, aantreden tegen Mulier, Nijland, Makkum en Blauw Rood’20. Let op! Aanvang 19.00 uur.
De wedstrijden worden in principe gespeeld op het hoofdveld! Vrijdagmiddag wordt het veld gekeurd.
Hier alvast het wedstrijdschema voor vrijdag 19 april a.s: Vrijdag 19 april wedstrijdprogramma 35+
Komt vrijdag 19 april allen naar sportpark “de Bining”, de kantine is open natuurlijk!

Dames
Op  vrijdag 19 april spelen de beide vrouwenteams bij Zeerobben in Harlingen!
p.s. Op vrijdag 10 mei stond de volgende competitieronde voor de Dames in Arum gepland. Maar deze ronde is er op verzoek van Mulier gewisseld. En dus spelen de Vrouwen vrijdag 10 mei in Witmarsum en vrijdag 24 mei in Arum!

16 april 2024