Poiesz Sponsoractie smijt 1076 euro op!

Vrijdagavond 19 april j.l. stond het Poiesz Sponsorgala op het programma, als afsluiting van de sponsoractie. Als voetbalvereniging SJO hebben we het prachtige bedrag van in totaal 1076 euro opgehaald! Een recordbedrag! Twee jeugdcommissieleden en 6 SJO jeugdleden waren naar dit mooie gala in het WTC Expo te Leeuwarden. En zagen naast de uitreiking van de cheques ook optredens van o.a. DJ Winston Black, Kalvijn en Flemming. (zie de foto’s) Met de telefoon van Hylke Brouwer maakte Flemming nog even een selfie met op de achtergrond Hylke zelf, in Arum shirt.

Wij bedanken als bestuur alle mensen die hieraan mee hebben geholpen. En dan met name de Jeugdcommissie.

Rugtas

Op de actiedag van de SJO Arum/Stormvogels’64 kon men raden hoeveel rubberen korrels er in een glazenpotje zat. De prijs; een voetbalrugtas gaat naar Sietske Brouwer. Zij zat het dichts bij het aantal.
Binnenkort wordt de rugtas afgeleverd bij de winnares.

21 april 2024