35+ in Arum

Op vrijdag 19 april j.l. kwam de 35+ in actie in Arum zelf. Door dat er twee teams afmelden konden de wedstrijden gewoon op het kunstgrasveld worden gespeeld. En dat was maar goed ook. Het hoofdveld was door de vele regenval onbespeelbaar. Om half 8 floot Folkert voor het startsignaal voor de eerste wedstrijd n.l. Arum- Nijland. Arum kwam 1-0 en 2-1 voor door doelpunten van Ronald en Jouke. Maar moest toch uiteindelijk het onderspit delven met 5-2 tegen het sterkere Nijland. Hoogtepunt van de wedstrijd was echter het knoert harde schot van Hans wat meer had verdient.
Daarna was het de beurt aan Mulier om Nijland te proberen te verslaan. Mulier met recht de sterkste in deze poule won met 3-1. En vervolgens werd ook Arum verslagen met 3-0.
De nazit, de derde helft, was weer gezellig en deze werd wel door Arum gewonnen aldus Jouke!
De volgende ronde is op 10 mei in Bolsward op het Bolwerk bij v.v. Blauw Rood’20

23 april 2024