Het Doordeweekse Rondje langs de velden…

Afgelopen week werden er een aantal doordeweekse wedstrijden gespeeld. Hier even een paar korte berichten:

JO15-1
Afgelopen donderdagavond 25 april speelden de JO15 in Koudum tegen Oeverzwaluwen. De erste helft was duidelijk voor de Arumers en Achlumers. Met goals van Jorrit en Niek was het met rust 1-2. De tweede helft was tegenhouden. Het was met name keeper Rein Willem die er voor zorgde dat de drie punten mee naar Arum/Achlum gingen. Aldus invalcoach Jorrit.

It Twadde
In het kletsnatte Oudega GS. werd donderdag j.l. op een zwaar veld met 4-0 verloren. Het was niet een slechte wedstrijd maar aanvallend was It Twadde te onmachtig in deze wedstrijd.

It Tredde
Op dinsdag 30 april j.l. speelde It Tredde de eerder afgelastte inhaalwedstrijd tegen Waterpoort Boys te Sneek. “Doordeweekse wedstrijden” zijn niet te voorspellen. It Tredde werd “afgedroogd” met 8-1….
Jildert behaalde de eer voor Arum/Achlum

3 mei 2024