Arum morgen naar Nij Beets

📆: 11-05-2024
🕒: 14:30
📍: De Blauwe Kamp, Nij Beets

🔙: De ontmoeting in Arum werd door de slechte weersomstandigheden bestempeld als een overkapping/kantine wedstrijd voor de supporters. Mede dankzij goed keeperswerk aan beide zijden bleef de wedstrijd steken op een 1-1 gelijkspel. Doelpuntenmaker: Kevin.

👀: Afgelopen zomer transfervrij overgenomen van Franeker; Irolt Biesma! De keeper die in de heen wedstrijd Arum ook al op de been hield bewijst één van de belangrijkste spelers te zijn dit seizoen. De doelman die door de trainer van RKO werd bestempeld als “de beste keeper van de competitie” laat dit ook zien in deze laatste en o zo belangrijke derde periode. Mede dankzij zijn keeperswerk mag Arum blijven dromen van promotie. Er zal dus zaterdag minimaal 1 punt gehaald moeten worden in Nij Beets om de promotie-dromen in leven te houden!

Tot zaterdag op De Blauwe Kamp te Nij Beets! Let op! aanvang wedstrijd is om 14.30 uur!

10 mei 2024