Arum-Hielpen op Instagram

We hebben binnen de club een aantal personen die prachtige wedstrijdaffiches (Arum 1) maken voor Instagram. Ook voor komende zaterdag “De Finale” staat er weer een fraai wedstrijdaffiche en tekst!

Alle ogen in Arum zijn zaterdag gericht op de 3e periode. De nummer 2 van deze periode zal de periode titel overnemen van HJSC. De titel die recht geeft op nacompetitie. De nummer 2; tegenstander van vandaag s.v. Hielpen. Een plekje die bij winst overgenomen gaat worden door het vlaggenschip van Arum! De opdracht is duidelijk, alleen de 3 punten zullen tellen zaterdag anders zit het seizoen er op voor de V.V. Bij een gelijkspel of nederlaag zal Hielpen er met de periode vandoor gaan.
Kortom, wij roepen iedereen die v.v. Arum een warm hart toedraagt op om zaterdag naar de Bining te komen om het vlaggenschip aan te moedigen!

Tevens zal het zaterdag de laatste competitiewedstrijd zijn voor Kevin Jaarsma in het shirt van v.v. Arum. Kevin heeft aangegeven zijn schoenen aan de wilgen te hangen om zich te kunnen focussen op zijn dart- en tenniscarrière.
Kevin droeg in totaal 7 seizoenen het prachtige zwart-geel-zwart en maakte hierin 107(!) competitie doelpunten. Iets waar hij nog graag een paar aan toe zou willen voegen. Niet alleen omdat hij Arum hiermee op een toetje (nacompetitie) wil trakteren, maar ook omdat hij nog meespeelt om de topscorers-titel. Hij staat, met nog 1 wedstrijd te gaan, 2 doelpunten achter Bas Leenstra van Udiros (17 goals).

In de heenwedstrijd kwam Arum een zeer zwakke 1e helft niet meer te boven. Hielpen begon veel feller en won de duels. Ruststand 2-0. Arum kwam beter uit de pauze en werd door een rode kaart van Hielpen nog wel weer in de wedstrijd geholpen. Maar uiteindelijk delfde Arum het onderspit. Einduitslag: 3-2 (doelpunten: Kevin & Wessel).

Tot zaterdag op Sportpark de Bining!

17 mei 2024