Seizoen Dames & 35+ zit erop

Dames ‘Gouden tweede plek’.
Afgelopen vrijdagavond moest dan uiteindelijk de beslissing brengen, wie zich kampioen van de voorjaarsreeks mag noemen. Vroegtijdig was al bekend dat de bezetting niet optimaal zou zijn, om verschillende redenen waren een aantal dames afwezig, waardoor we vergelijkbaar als de vorige ronde met één team uit kwamen. De keepers positie was deze avond ook vacant, een zucht van opluchting in de kleedkamer toen Inez de handschoenen aan trok.
Er moest een wonder gebeuren, wil Arum VR2 nog kampioen worden, maar we hadden ons voorgenomen het Mulier en Zeerobben zo moeilijk mogelijk te maken. De eerste wedstrijd tegen het altijd goed spelende Mulier werd door Arumer dames knap met 2-1 gewonnen, beide doelpunten kwamen op naam van Jeanne mede door goed voorbereidend werk van het team. Oké, dit geeft vertrouwen voor de volgende wedstrijd. Tegen het strijdvaardige Zeerobben was het in het begin even zoeken, maar ook bij de Arumer dames gingen de mouwen omhoog. Arum speelde goed, mooie combinaties, plezier spatte ervan af! Uiteindelijke na 30 minuten spelen resulteerde in 0-0 eindstand. Zeerobben wist uiteindelijk van Mulier te winnen, waardoor Arum VR2 op een mooie 2e plek is geëindigd, daarbij is VR1 uiteindelijk 4e geworden.
Een geslaagde en zeker ook gezellige laatste voetbalavond, nog even nazitten buiten, samen met de dames van Mulier, onder de verlichte overkapping bij de kantine.

Het seizoen zit erop…ter afsluiting is op vrijdag 21 juni ons teamuitje gepland, o.a. leuke activiteit, samen borrelen/eten, bedankjes en uitreikingen van diverse prijzen.

Seizoen 35+ zit er op
De laatste speelronde was afgelopen vrijdag in Nijland. Met pijn en moeite een team op de been gekregen, precies 7 man. Idee was, om 6-6 te gaan voetballen, maar toch met 7-7 begonnen en dan mis je toch even een paar wisselspelers. Voor de meesten een ware conditieslag, maar dat mocht de pret niet drukken. De vermoeidheid zorgde ook weer voor hilarische en lachwekkende acties. We blijven positief! Alle drie de wedstrijden werden verloren en daarmee dus een einde aan seizoen 2023-2024. Douwe Boonstra en Jouke hebben aangegeven dat dit hun laatste seizoen was. Mannen bedankt voor jullie inzet!! Voor de rest, tot volgend seizoen.

26 mei 2024