JO11-1 wint “Eerste Fase”

Afgelopen zaterdag werden door de Pupillenteams JO09-1, JO11-2 en de JO11-1 de laatste wedstrijd in de zogenaamde “1e fase competitie” gespeeld. In deze competitie werden in totaal 6 wedstrijden gespeeld. De JO11-1 van de SJO Arum/Stormvogels 64 wonnen alle zes wedstrijden. Ook afgelopen zaterdag 9 oktober werd er in Bolsward gewonnen met 14-0. De Achlumers maakten in totaal, in deze 1e fase competitie, maar liefst 50 goals en kregen er 11 tegen. En dat moest gevierd worden! De leiders Joris en Tijmen trakteerden de jongens op een heerlijke originele taart! Zie foto. Verslag van deze wedstrijd vind je binnenkort in het item “Rondje langs de velden…”

2e fase Competitie
De pupillenteams hebben nu twee zaterdagen vakantie. De KNVB deelt deze teams op basis van de resultaten van de 1e fase opnieuw in. We hopen deze indelingen z.s.m. te kunnen publiceren op deze site.
Deze 2e fase competitie start op zaterdag 30 oktober en duurt tot en met zaterdag 11 december 2021.

11 oktober 2021