Rondje langs de velden…..

De Vrouwen verslaan de koploper!
Het was weer een weekend boordevol voetbal. Vele Arum teams kwamen thuis met een overwinning en of de drie punten bleven in Arum. Hoogtepunt was de overwinning van het Arumer Vrouwen zevental tegen de koploper DIVA uit Groningen. Vrouwenclub, een van de drie vrouwenvoetbal verenigingen in Nederland,  DIVA (Dames In Voetbal Actief) moesten met 3-2 het onderspit delven tegen onze vrouwen van trainster Anja Junior en leider Jelle Tolsma. een prachtige opsteker.
Het tweede verloor nipt met 2-1 van Waterpoort Boys en verloor daarmee ook de aansluiting met bovenste helft in de stand. Vooral de start in deze wedstrijd was wat Arum betreft ondermaats.
alle jeugdteams wonnen hun wedstrijden. De JO11-2 van Makkum, JO13-2 van Wardy (Ferwerd). De JO15-1 boekte eindelijk weer eens een overwinning. Tegen SWZ werd het 5-0. De JO13-1 en JO11-1 speelden beide tegen Bolsward en kwamen niet de in de problemen. De JO09-1 won 7-6 van Leovardia, bij rust stond Arum 5-1 voor en de JO17-1 waren vrij deze zaterdag
Van dit laatstgenoemde team werd zaterdag een teamfoto gemaakt. klik hier voor de teamfoto .
De 35+ speelde afgelopen vrijdag hun laatste “toernooi” bij LSC voor de winterstop. Werden uiteindelijk derde in de eindstand en worden na de winterstop weer opnieuw ingedeeld.

Beker
De JO07-1 komt volgende week weer in actie met hun tweede competitieronde.
en dan zijn er nog twee v.v. Arum teams die nog in het Bekertoernooi zitten. De JO13-2 is vrijgeloot in de 1e knock-out ronde en komt pas in de voorjaarsreeks weer in actie.
Het tweede lootte 4e klasser Franeker 2. En zal op zaterdag 16 december in Franeker moeten proberen om een ronde verder te komen…..

Voor alle resultaten en wedstrijdprogramma klik hier

7 november 2017