Training stop en start

Vorige en deze week (51) hebben de allerlaatste trainingen van 2017 plaatsgevonden. Omdat dit seizoen de competitie voor alle teams eerder begint dan andere jaren zullen de trainingen dan ook weer eerder beginnen.
De competitie start namelijk al op zaterdag 10 februari. Arum 1 heeft 3 februari al hun eerste inhaalwedstrijd. Het Twadde speelt al op 20 januari haar eerste inhaalwedstrijd. Door het vroege begin van de competitie worden, m.u.v. Arum 1, de zaterdagen die in de voorjaarsvakantie vallen (24 februari en 3 maart) vrij gepland van wedstrijden!
Wanneer de trainingen weer starten dat kan dus per team verschillend zijn. De betreffende leiders en trainers geven dit tijdig door aan de ouders (via Whats App of mail)
Wel al bekend:
De A- selectie op dinsdag 9 januari en B-selectie start op donderdag 11 januari.
De JO17-1 en JO17-2 (voor de winterstop nog JO15-1) starten met de training op maandag 15 januari.
De “voetbalschool” extra training voor de JO11-1, JO11-2 en de JO09-1 start weer op vrijdag 9 maart.

19 december 2017