v.v. Arum Nieuwsflitsen

Na de winterstop
De winterstop zit erop en de v.v. Arum maakt zich op voor de tweede helft en de voorjaarsreeks van de competitie. Arum 1 en het Vrouwen team komen zaterdag 3 febr. a.s. weer in actie “veld en weder dienende”. Het eerste speelde al een aantal oefenwedstrijden daarin werd Woudsend met 3-1 verslagen en werd afgelopen zaterdag gelijkgespeeld (2-2) tegen Delfstrahuizen.
De meeste andere v.v. Arum teams starten een week later (10 febr.)

JO07 indeling bekend
Van bijna alle teams was de indeling qua Voorjaarsreeks reeds bekend. Van het JO07 team nog niet. Maar inmiddels weten we dat ze in de eerste reeks bij Waterpoort Boys, Minnertsga en Franeker zijn ingedeeld. Ze spelen zaterdag 10 maart thuis. De competitie indeling 35+ is nog niet bekend, zij starten op vrijdag 6 april met hun competitie.

Leiders-Trainers vergadering
Komende maandag 5 februari is er een leiders/trainers vergadering in het kader van de start van de voorjaarscompetitie. Met o.a. uitleg Wedstrijdzaken-app.

Rijschema’s
De nummering van de competities zijn bekend dus kunnen we als v.v. Arum de Rijschema’s maken. Er zal dus net als voor de winterstop een halve competitie worden gespeeld (behalve de JO13-1, 7-tal) alle teams treffen elkaar 1 keer. Eind deze week worden op deze site de rijschema’s van de JO17-1, JO17-2, JO11-1 en de JO11-2 gepubliceerd. De JO15-1, JO13-1 en de JO09-1 volgen in het weekend. Voor de JO07 zal geen rijschema worden gemaakt.

Toernooi JO11
Voor het uitgesteld toernooi voor de JO11 met Stormvogels’64 en Tzum wordt nog een datum en dag gezocht

MAM-toernooi
Het MAM-zaalvoetbaltoernooi is gepland op zaterdag 3 maart, voor alle JO09- t/m JO13 teams