Competitie indelingen Voorjaarsreeks

Afgelopen weekend werden de indelingen van de Voorjaarsreeks voor de jeugdteams door de KNVB bekend gemaakt. (De indeling van de JO7 en de 35+ wordt in een later stadium bekend gemaakt)
-De KNVB heeft deze Voorjaarsreeks gekozen voor een hele competitie met 6 of 8 teams (JO13 en JO11 hebben het 8 teams systeem)
-De JO12 (tweede) en ook de JO15 (tweede) zijn een klasse hoger ingedeeld t.o.v. de Najaarsreeks.
-De JO13 is dit halfjaar dus een Elftal en mag weer naar Vlieland (9 maart) De JO11 heeft een leuk reisje naar Terschelling (16 februari)
-De KNVB heeft qua reisafstand keurig alles ingedeeld. De meeste teams spelen hun uitwedstrijden richting Sneek. En wat verder opvalt is dat er vier v.v. Arum/Stormvogels’64 teams bij Makkum zijn ingedeeld.
-De Rijschema’s worden zo snel mogelijk gemaakt en gepubliceerd via Facebook en op deze site.
-Ook zullen verschillende aanvangstijden (thuiswedstrijden) en locatie (JO19 en JO17) door onze wedstrijdsecretaris (Gosse) en secretaresse (Reino) nog worden aangepast.
-Programma vind u natuurlijk via www.voetbal.nl en of via de Widget op deze pagina onder: Programma en Uitslagen. De Wedstrijden van de JO17 en de JO19 staan niet in deze widget vermeld om dat die deze reeks onder Mulier vallen, vandaar eronder het wedstrijdschema voor deze teams.

De Competitie-indelingen per team vind u op deze site onder het kopje Competitie

28 januari 2019