Simpele overwinning Arum op Ouwe Syl

Arum heeft in Ouwe Syl een terechte 0-2 zege geboekt. Ouwe Syl kreeg in beide helften nog wel de eerste kans, maar kon verder weinig uitrichten tegen een beter Arum. Veel kansen wist Arum in de eerste helft ook niet te creëren. De grootste was voor Kevin, die ook scoorde, alleen werd zijn goal om onduidelijke redenen afgekeurd. De tweede helft werd eigenlijk alleen op de helft van Ouwe Syl gespeeld en het was dan ook wachten op een doelpunt van Arum. Dat duurde nog wel tot de 70e minuut, toen Arum een penalty kreeg en Kevin deze goed binnen schoot. Vijf minuten later was het alweer 0-2, Jeroen, één van de uitblinkers bij Arum, tikte een corner knap binnen bij de eerste paal. Hierna liet Arum nog een paar goede kansen liggen om het doelsaldo nog wat op te krikken, maar kwam het ook niet meer in de problemen. Zo was de tweede overwinning op het Ouwe Syl van oud Arum trainers Pope en Robert een feit en mag Arum weer naar boven kijken, omdat Mulier thuis een punt pakte tegen koploper Ternaard is het gat weer verkleind naar drie punten met nog vijf wedstrijden te spelen. Volgende week speelt Arum een thuiswedstrijd tegen WWS. Aanvang 14:45.

9 april 2019