v.v. Arum nieuws.

Nacompetitie Arum 1
Na afgelopen zaterdag is het duidelijk dat Arum 1 de “een na hoogste” of “hoogste” periodekampioen wordt van de 5e klasse B. Uit welke klassen kan Arum de evt. tegenstanders verwachten in de nacompetitie?
Wordt Arum derde in de eindstand dan speelt het op zaterdag 1 juni thuis tegen de “laagste” periodekampioen van de 5e klasse C. Bij evt. winst kan het dan op zaterdag 8 juni aantreden tegen de nummer 10 uit 4e klasse B. Wordt deze ook in winst omgezet dan volgt een wedstrijd op neutraal terrein tegen?
Maar wordt Arum tweede in de stand, dan loot het de eerste ronde op zaterdag 1 juni vrij. Op zaterdag 8 juni treed het dan thuis aan tegen de winnaar van de wedstrijd: Nummer 11 4e klasse B – Een na hoogste periodekampioen 5e klasse C. Bij evt. winst tegen?
Klik hier voor de volledige loting.

Bekerfinale JO12
De JO12 van de v.v. Arum speelt op zaterdag 1 juni in Zuidwolde de Bekerfinales. De aanvangstijd is inmiddels bekend n.l.: 12.30 uur

Foto’s Willem Rienk
Onze huisfotograaf wat betreft Arum 1 heeft tijdens de wedstrijd tegen CVO en de oefenwedstrijd tegen IJVC weer een aantal kiekjes geschoten kijk daarvoor op zijn Facebook pagina: klik hier

v.v. Succes-lid en trainer van v.v. Arum, Edwin Wittink, overhandigde Rits Poelman voor zijn 80-ste verjaardag tijdens zijn feestje eind april, een gesigneerde bal met daarop alle handtekeningen van de Friese voetbalclub waar Edwin Wittink sinds augustus hoofdtrainer is. Rits gaat graag mee naar Friesland om bij Arum te kijken, gelukkig spelen zij op zaterdagmiddag zodat Rits geen wedstrijden van v.v. Succes hoeft te missen.
(bron Wieringer Nieuws)
8 mei 2019