Rondje langs de velden….

Titelkansen spatten uiteen.
Voor de JO17 stond er afgelopen zaterdag een belangrijke wedstrijd op het programma n.l.: de topper tegen O.N.S. De Snekers hadden 1 punt meer en het team van coach Lieuwe Tolsma moest dus winnen om koploper te worden. In een spannende wedstrijd werd het uiteindelijk 2-1 voor O.N.S. en dus helaas, met nog 1 wedstrijd te gaan, geen titel voor de JO17.
Sowieso spelen de meeste v.v. Arum teams de komende twee weken de laatste wedstrijden. De 35+ kwam afgelopen vrijdag in Tzum in actie, echter zonder enig resultaat, alle wedstrijden werden verloren. Komende vrijdag 17 mei komen ze weer in actie (laatste keer) en dan in Scharnegoutum.
De JO15 behaalde in de uitwedstrijd in Blauwhuis een knap punt tegen IJVC/Blauwhuis, het werd 1-1. De JO12 ging met 2-0 onderuit uit in Toppenhuizen. De JO11 won met een paar fraaie goals met 6-1 van Woudsend thuis en kan zaterdag uit tegen NOK de tweede plaats in de stand veroveren. De JO9 en de JO8 gingen beide hard onderuit, respectievelijk 12-2 en 12-3.
En de JO7? hier weer een verslagje van coach Riemer:
Afgelopen zaterdag stonden de jongens van JO-7 met 4 man in het veld in Hardegarijp net genoeg om even lekker te voetballen. 1e wedstrijd was om 10 uur tegen Minnertsga was een mooie wedstrijd om te zien. 2 teams die vol voor de winstpunten gingen de 2 Jordy’s hebben elk een doelpunt gescoord. Helaas wisten we de wedstrijd niet naar onze hand te zetten en werd deze met 2-4 verloren.
De daarop volgende 2 wedstrijden hebben we de uitslagen maar niet bijgehouden
😜👍
Het Vrouwen team won weer en nu met 3-1 uit tegen Hardegarijp. Anne Brouwer maakte alle drie de goals. Met dezelfde uitslag won Ut Twadde ook. De overige teams komen in doordeweekse wedstrijden nog in actie. Met name de JO13 spelen in komende week drie keer.

Volgende week weer een Rondje……

14 mei 2019