The SJO must go on.

Afgelopen maandagavond 20 mei j.l. ondertekenden de beide voorzitters van de v.v. Arum en v.v. Stormvogels’64 het zogenaamde SJO document voor een nog verdere samenwerking. Al sinds 1987 zijn er tussen beide verenigingen al “samenwerkende teams” (ST-teams) actief. De SJO betekent dat de gehele jeugdafdelingen van beide clubs worden samengevoegd en vanaf volgend seizoen verder gaan onder de naam: SJO Arum/Stormvogels’64.
(De SJO is in eerste instantie voor de duur van drie seizoenen.)
Deze samenwerking kent een paar belangrijke doelstellingen n.l.:
-Langdurig mogelijk maken van samengestelde teams, vooral voor de teams van de leeftijd vanaf 12+
-En meerwaarde bieden door goede samenwerking in organisatie, opleiding en communicatie.
-Voetballen in eigen dorp behouden.
-Jongere jeugd (basisschool) nog niet samenstellen in gemengde teams. Tot b.v.b de JO12.

Binnenkort krijgen alle leden en/of ouders van leden van beide clubs een mail met daarin een uiteenzetting van doelstellingen, organisatie etc, etc, over deze nieuwe samenwerking onder de naam “The SJO must go on”.
Ook zal deze informatie op deze site en op de Facebook pagina’s van beide clubs worden gepubliceerd.

De beide voorzitters schudden elkaar de hand na ondertekening van het SJO-document.
Links voorzitter Stormvogels’64, Hinne Groot en rechts voorzitter v.v. Arum, Pieter Tolsma.

21 mei 2019