Rondje langs de velden…..

Afgelopen twee weken stonden er voor een aantal v.v. Arum teams nog een paar wedstrijden op het programma. Het waren dan ook de allerlaatste wedstrijden van dit seizoen.
Op zaterdag 25 mei speelde Ut Twadde een spectaculaire wedstrijd thuis tegen Tzum 1. Een 2-0 achterstand werd omgebogen in een voorsprong. maar uiteindelijk stond er 4-4 op het scorebord. en sluit Arum 2 als zevende in de eindstand de competitie af. De JO19 slot afgelopen zaterdag de competitie af in Joure. Waar ze in het stadion(hoofdveld, zie foto) mochten spelen. Het team, de laatste weken geteisterd door blessures en afwezigen, heeft gelukkig altijd hulp van JO17 spelers. In Joure werd na een goede tweede helft toch nog met 6-2 verloren. De JO13 speelden een spectaculaire wedstrijd in Harlingen waar het met 8-6 won. In principe spelen zij nog 1 wedstrijd komende zaterdag. De JO08 sloot de competitie af met een fraaie 3-3 tegen Warga/WWS. Ze wisten een 3-1 achterstand toch nog om te buigen naar een verdiend gelijkspel. Redmar, Rutger en Hylke maakten de goals. En tot slot de JO07 kwam bij F.V.C. in Leeuwarden in actie. In toernooivorm werden helaas alle drie wedstrijden verloren. En het scoren wilde ook niet. Maar dit jongste team van de v.v. Arum mag het volgend seizoen weer proberen in de JO07.
De overige v.v Arum teams zijn allemaal al uitgespeeld.
Binnenkort worden alle eindstanden gepubliceerd.

3 juni 2019