v.v. Arum nieuws

Jaarvergadering
Vooraankondiging: In tegenstelling tot andere jaren wordt de jaarlijkse ledenvergadering gehouden op vrijdagavond 1 november 2019. In de Herberg De Gekroonde Leeuw, aanvang 20.00 uur. Persoonlijke uitnodiging volgt.

Bedankje Douwe
Langs deze weg wil onze terreinknecht Douwe Tolsma iedereen bedanken voor alle kaartjes, fruitmanden etc, etc, die hij tijdens zijn herstel na het fietsongeluk mocht ontvangen. “Bedankt! Het heeft mij heel goed gedaan”.
En wij (v.v. Arum-bestuur) zijn heel content met het feit dat Douwe zijn werkzaamheden rustig aan weer oppakt.

Voetbalschool
Afgelopen vrijdag 4 oktober is de zogenaamde Voetbalschool voor jeugd vanaf de JO9 t/m de JO12 van zowel v.v. Arum alsmede Stormvogels’64 weer van start gegaan. Van 17.00-18.00 uur op het kunstgrasveld in Arum.
De trainingen, zijn op vrijwillige basis, en staan o.l.v. Thon van Loon. We hebben dit jaar ook weer een groot aantal hulptrainers die dan helpen.
IN DE HERFSTVAKANTIE IS ER GEEN Voetbalschool-TRAINING. (de laatste training van 2019 is op vrijdag 6 december)
Je bent van harte welkom!

Teamfoto’s
Ook afgelopen zaterdag heeft Anneke Westra weer een aantal teamfoto’s gemaakt, n.l. het Vrouwenteam, JO15 en de JO17. (hieronder de juich foto’s klik op de foto om te vergroten) De andere foto’s vindt u bij Teams in de hoofdbalk.
Volgende week komen nog de JO7-1 en de JO11-1 team foto’s!

9 oktober 2019