Oud-v.v. Arumer Harrie Kuiken overleden

Afgelopen maandag 11 november j.l. is op 64-jarige leeftijd Harrie Kuiken overleden. Harrie (op de foto, zittend, geheel links) speelde vanaf zijn jeugd en daarna jarenlang in de hoofdmacht van de v.v. Arum. Maar was ook vooral kaderlid binnen de club. Vanaf het seizoen ’78-’79 was hij seizoenen lang jeugdtrainer van o.a. de E-pupillen, C-, B- & A-junioren. Vanaf de begin jaren negentig was hij naast juniorentrainer ook de trainer van het Dames team. En voordat hij in 1996 naar Franeker verhuisde ook een aantal seizoenen coach van laatstgenoemde team. Maar hij vervulde ook vele andere taken binnen de v.v. Arum. Zo zat hij in de commissie die het Sportman van het Jaar gebeuren organiseerde en was hij jarenlang clubscheidsrechter.
Harrie was een echte v.v. Arumer in hart en nieren. En heeft heel veel voor de sport in ons dorp betekent, denk b.v.b. ook aan het competitie- en nachtkaatsen.

We wensen de familie en nabestaanden veel sterkte de komende tijd.

We willen Harrie Kuiken als v.v. Arum gedenken door voor de eerstvolgende thuiswedstrijd van Arum 1 een minuut stilte te houden. Ook zullen de spelers van het “eerste” dan met rouwbanden spelen.

12 november 2019