Afgelast!

Alle wedstrijden die voor zaterdag 22 februari in Arum zouden worden gespeeld zijn afgelast. Gisteravond werden de wedstrijden van JO17, JO13 en It Twadde al afgelast. Er is vanmorgen net teveel regen gevallen en daardoor is ook de wedstrijd van Arum 1 afgelast.
Wanneer deze wedstrijden worden ingehaald, het waren overigens al inhaalwedstrijden, wordt de komende week bekend.
Daarnaast is ook de Bekerwedstrijd SWZ JO12-1 – SJO Arum/Stormvogels’64 JO12-1 (Achlum) voor deze zaterdag afgelast.

Wedstrijdbriefje
Ook zal er begin komende week een nieuw wedstrijdbriefje verschijnen. Dit wordt een gecombineerd wedstrijdbriefje nummer 10/11, van de unieke zaterdag 29 februari tot en met inhaalzaterdag 21 maart.

Veranderingen voor volgend seizoen
En een dezer dagen besteden we alvast even aandacht aan de veranderingen wat betreft competitie en beker opzet en de jaarkalender voor volgend seizoen.

22 februari 2020