Arum boekt kleine zege op Holwerd

Arum heeft in een matige wedstrijd met 0-1 gewonnen van Holwerd. Het enige doelpunt werd gemaakt door Kevin* met het hoofd na een mooie aanval over veel schijven. Het was één van de weinige hoogtepunten deze wedstrijd. Wel was Arum de bovenliggende partij en had het bijna de hele wedstrijd de bal, maar het oogde allemaal een beetje tam. Er waren nog wel een aantal kansen voor Arum, alleen stonden lat, paal en een paar keer de keeper in de weg. Arum kwam nog wel een keer goed weg toen een speler van Holwerd op 0-0 de bal voor leeg goal op de lat schoot. Verder kwam Arum niet echt in gevaar en werd de 0-1 redelijk eenvoudig over de streep getrokken. Niet een geweldige partij, maar wel drie belangrijke punten in de periode en voor de ranglijst, mede doordat een paar achtervolgers wel punten lieten liggen. Komende zaterdag speelt Arum om 14.45 thuis tegen WWS.

* het was alweer Kevin zijn 25ste doelpunt van het seizoen.

Bij deze wedstrijd was onze huisfotograaf van Arum 1 ook weer aanwezig. Zie voor de vele foto’s weer op zijn Facebook pagina: https://www.facebook.com/willemrienk.miedema?epa=SEARCH_BOX

10 maart 2020