Arum 1 in de 5e klasse A!

Op vrijdag 10 juli j.l. werd de competitie-indeling voor v.v. Arum 1 voor het seizoen ’20-’21 bekend gemaakt.
Arum is dit seizoen in tegenstelling tot vorig seizoen ingedeeld in de 5e klasse A met een paar oude bekenden uit het verleden. Maar ook, voor Arum, nieuwe teams met o.a. Udiros (Oudehorne), Bakhuizen, Blokzijl, Irnsum en v.v. Heerenveen.
Het vlaggenschip van de v.v. Arum is ingedeeld in het Zuidelijke gedeelte van Friesland en speelt buiten de provincie. Zo gaat het “de Polder” (Flevoland) in met o.a. Nagele, Ens en Espel. Maar ook de derby tegen Mulier staat op het programma. En dus zelfs een tripje naar Overijssel tegen Blokzijl staat op het programma.
Arum 1 speelt net als vorig seizoen in een competitie met 14 teams.
Arum is ingedeeld in de 5de klasse A (14 teams) met de volgende clubs: Woudsend, IJ.V.C. (IJlst), De Sweach (Beetsterzwaag), Boornbergum’80, Mulier, Udiros, Bakhuizen, Irnsum, Espel, Ens, Nagele, Blokzijl en Heerenveen.

10 juli 2020