Bekerindeling Arum 1

Vandaag (24 juli) werd de bekerindeling bekend voor Arum 1. Het vlaggenschip van de v.v. Arum is ingedeeld bij Oeverzwaluwen (Koudum) 3e klasse, IJ.V.C. (IJlst) 5e klasse en Q.V.C. (Stavoren) 4e klasse. T.o.v. vorig seizoen bijna dezelfde “bekerloting”. Toen werd er nog gespeeld tegen Bakhuizen i.p.v. IJ.V.C.
De bekerwedstrijden worden afgewerkt op zaterdag 29 augustus, 5 en 12 september. Wanneer en waar Arum tegen deze tegenstanders speelt wordt 25 juli bekend gemaakt. We hopen nu eens op twee thuiswedstrijden!
Na dit “Merke” weekend plaatsen we het bekerprogramma Arum 1 en de trainingsstart e.d. van de A-selectie, B-selectie en JO19 op deze site.
Het bekerprogramma en nummering voor It Twadde, en de junioren teams worden op 7 en 8 augustus bekend gemaakt.

23 juli 2020