Corona Protocol; “De bal rolt weer”.

Het seizoen, wat betreft wedstrijden, is weer los! Maar om deze wedstrijden te kunnen spelen moeten we ons aan een aantal regels houden. Deze regels hebben we zo goed mogelijk vastgelegd in het Corona Protocol.  Wij vragen iedereen om het protocol goed door te nemen en zich er aan te houden. Zo kunnen we veilig voetballen.

De “corona maatregelen” (algemeen en voor het voetballen) nog even kort samengevat:

• Voor alles geldt: iedereen gebruikt zijn gezonde verstand!
  • Heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen!
  • Voel je tijdens het sporten klachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, (licht) hoesten, benauwdheid, verhoging, koorts en/of plotseling verlies van reuk of smaak? Ga dan direct naar huis!
  • Vermijd drukte en houd altijd 1,5 m afstand met personen van 18 jaar of ouder (uitzondering tijdens het sporten)!
  • Was vaak je handen met water en zeep, juist ook voor en na bezoek van een sportlocatie!
  • Schud elkaar NIET de hand!
  • Er kan gebruik worden gemaakt van de douches en kleedkamers. Maar houdt ook hier 1,5 m afstand! (voor personen van 18 jaar of ouder)
  • De kantine is open. Er kan een beperkt aantal mensen in! Volg de instructies van de Sportstichting Arum.
  • Langs het veld geldt ook de 1,5 m afstand!
  • Lees en hanteer de regels uit het Corona Protocol

We houden u, via deze site, op de hoogte wat betreft eventuele aanpassingen van de regels die gelden op ons sportcomplex en in de kantine. Als we ons met elkaar aan de regels houden, kunnen wij ervoor zorgen dat iedereen veilig kan voetballen!

18 september 2020