Beker: Makkum 1 – Arum 1 om 17.00 uur!

Komende zaterdag 11 september staat de tweede bekerwedstrijd, uit tegen derde klasser Makkum, voor het vlaggenschip van de v.v. Arum op het programma. De wedstrijd is wat betreft de aanvangstijd verschoven (wegens een begrafenis) van 15.00 uur naar 17.00 uur in Makkum.

Makkum favoriet
Makkum won net als Arum haar eerste beker-poulewedstrijd. Makkum deed dat door te winnen van vierde klasser Franeker. In de voormalige academie stad werd het 5-2 voor de Makkumers. Een prima uitslag. Op papier was dat voor Makkum ook gelijk de moeilijkste tegenstander. Of zou Arum zaterdag voor een klein stuntje kunnen zorgen?
We zullen het zaterdagmiddag/avond allemaal meemaken op sportpark De Braak te Makkum, aanvang 17.00 uur!

8 september 2021