35+, ook weer ‘even’ los!

Nou, hier waren we echt weer ‘even’ aan toe. Even lekker ballen. Dit was toch al weer ‘even’ geleden. En dat het ‘even’ geleden was, was ook merkbaar en goed te zien. Dit seizoen met allemaal oude bekende en 1 nieuwe ploeg. De oude bekenden: het altijd goed in conditie zijnde de Mulier  Een ploeg waarvan ik altijd denk, dat iedere individuele speler nog meer conditie heeft dan ons hele team😁. FC Harlingen, welke ook altijd leuk meedoet. Tzum, dit seizoen (conclusie na 1 avond) een ploeg om rekening mee te houden. En nieuwkomer Blauw Rood uit Bolsward. Sterk team, met een paar handige en snelle spitsen die makkelijk draaien en scoren. En ‘last but not least’ ons eigen team, onveranderd ten opzichte van vorig ( en vorig vorig) seizoen en wellicht voor dit seizoen een paar nieuwkomers, nog ‘even’ afwachten. Vrijdag in ieder geval met 3 wissels op pad, wat geen overbodige luxe was. Startend tegen Mulier, moesten we gelijk aan de bak. Na 15 minuten, een wedstrijd duurt ook niet langer, een achterstand van 3-0. Even een korte pauze, waarna Harlingen de tegenstander was. Dit ging al stukken beter. De bal ging weer leuk rond, alleen kwamen we niet tot scoren. Harlingen wist 1 maal het net wel te vinden. 1-0. We waren niet ontevreden.
Toen tegen de nieuwkomer Blauw Rood, een goede ploeg en voor vanavond de betere ploeg. Een positief punt uit deze wedstrijd, we wisten maar liefst 1 x het net te vinden, 1-3 verloren.
De laatste pot tegen Tzum hadden we door uitval nog maar 2 wissels. Gelukkig kon René nog wel ‘even’ meeballen, weliswaar met kromme tenen. Zijn schoenen hadden er geen zin meer in, dus maar even een maatje te klein geleend. We zagen geen verschil😁. Ook in Tzum moesten we onze meerdere erkennen. Ondanks knap keeperswerk van Francis deze avond, werd de wedstrijd ook verloren met 3-0.
15 oktober spelen we onze tweede wedstrijd avond. Dan in Harlingen. Aanvang 19:30

De avond in Tzum is wel vastgelegd door de fotograaf. Deze zijn te vinden op: https://myalbum.com/album/4kHmXZM7Bqa2

27 september 2021