Arum kansloos tegen IJVC

Waar Arum vorige week nog een goede wedstrijd voetbalde tegen Mulier en een overwinning verdiende was het afgelopen zaterdag compleet anders. IJVC was overal op het veld de baas en Arum mocht niet eens klagen over de 5-1 eindstand.

Het begin was al dramatisch te noemen, want na zeven minuten was het al 2-0. Je kunt zeggen dat Arum het te makkelijk liet gebeuren, maar het was ook zeker de kwaliteit van IJVC dat voor rust nog twee wist te scoren. Arum wist hier niet meer dan twee matige afstandsschoten tegenover te zetten en ging zo met een 4-0 achterstand aan de thee.
Na de rust liet Arum zich iets meer inzakken, hoopte zo de schade te beperken en er misschien zelf af en toe nog uit te komen. Dat lukte aardig en vijf minuten voor tijd maakte Kevin Hoekstra met een mooi schot in de lange hoek zelfs de 4-1. Vlak daarna maakte IJVC de 5-1 na ook in de tweede helft de nodige kansen te hebben gemist.

Een flinke tegenvaller voor Arum dat nu op één punt blijft steken uit drie wedstrijden. De volgende wedstrijd van Arum is pas op 23 oktober i.v.m. het vrije programma aankomende zaterdag. De tegenstander is dan in eigen huis FVC dat net als IJVC al zijn wedstrijden heeft gewonnen. Aanvang: 14.45.
11 oktober 2021