35+ (in Arum) en Vrouwen weer in actie!

Op vrijdagavond 5 november is er weer een competitieronde voor de 35+ en de Vrouwen zeventallen.

35+ in Arum
Onze veteranen komen dit keer in ons eigen dorp in actie. De tegenstanders zijn Mulier, Tzum, Harlingen en Blauw Rood’20. We proberen een extra veldje op het hoofdveld te creeren met kunstlicht. En hopen dan dat de weergoden wat meewerken!
De toernooivorm avond begint op 5 november om 19.30 uur (o.v.b.). Kantine is natuurlijk open!
Hieronder de aankondigingsposter en wedstrijdschema van deze avond:

Vrijdag 5 november 2021 wedstrijdschema 35+ (1)

De Dames naar Blauw Rood’20
Onze Vrouwen/Dames komen in Witmarsum (dit seizoen thuishaven van Blauw Rood’20) in actie! De tegenstanders van het team van trainer/coach Joris van Althuis zijn dan Harlingen, Rood Blauw’20 (Bolsward, spelen in Witmarsum) en V.S.V.’31 (Vlieland)

Tegen SDS!
Afgelopen woensdag 27 oktober oefenden de Dames tegen S.D.S. Vr 3. in Easterein:
Volgens coach/trainer Joris was S.D.S. een sportieve en goede tegenstander met veel voetbalervaring. Qua veldspel waren de Arumer dames dominerender, waardoor de keepster SDS de nodige reddingen moest verrichten. Maar ja… hoe passeer je een ervaren keepster? toch werd het 2-5. De doelpunten werden gescoord door Tjallie en Anne 4x. Na onze overwinning willen de dames van SDS natuurlijk ‘revanche’ en komen graag begin december naar Arum.

28 oktober 2021