Arum thuis tegen Hielpen zonder publiek.

Zaterdag 20 november a.s. staat de wedstrijd op het programma tussen de nummer 8; Arum en de nummer 10; Hielpen. Dus een wedstrijd in de 5e klasse A met tegenstanders uit het rechter rijtje, zoals dat zo mooi heet. Het verschil na 6 wedstrijden is maar 1 punt in het voordeel van Arum. Arum zal natuurlijk de drie punten graag in eigen huis willen behouden. Maar Hielpen zit in de flow. Pakten drie weken terug al heel knap drie punten in Witmarsum en twee weken geleden (vorige week was beker of inhaal) pakten ze nog knapper een punt tegen het sterke Boornbergum. Kortom Arum is gewaarschuwd.

Kerst
Zoals we al eerder vermeldden bij de wedstrijd tegen Mulier thuis, is het dit seizoen een weerzien van oud-v.v. Arum trainers. Als het goed is komen een drietal oud trainers voor de winterstop allemaal langs in Arum. Tegen Mulier was dat natuurlijk Pope Leffring, zaterdag staat Kerst Heida aan de kant als trainer van Hielpen. Kessie, zoals we hem noemen, was trainer bij Arum van 2010 tot 2012.
“Kees en wurst” of “kick en rush” zijn ook uitdrukkingen die je in Arum nog veel hoort over Kerst Heida. Het eerste om aan te geven de gezelligheid die hij propageert en de tweede de manier van voetbal die bij Heida hoort. En bij Hielpen is dat dan ook niet anders!

Aan de andere kant  heeft trainer Edwin Wittink de nodige kopzorgen. Maar ondanks de nodige blessures en afwezigen zal trainer Edwin toch weer een elftal op de been krijgen.
Pakt Arum drie punten of trappen we toch in het kick en rush voetbal, dus de counter van Hielpen. We zullen zien. Dat zien geldt overigens niet voor de supporters. Publiek mag volgens de nieuwe corona maatregelen niet aanwezig zijn bij deze wedstrijd.

Er zal dan ook zo spoedig mogelijk na de wedstrijd een verslag op deze site verschijnen!

18 november 2021