Arum naar UDIROS (Us Doarp Is Ryk Oan Sport)

Arum is dus thuis nog ongeslagen! Maar daarentegen heeft het in de uitwedstrijden dit seizoen nog geen punt gepakt. Daarbij moet wel worden vermeld dat het in uitwedstrijden tot nu toe tegen de top drie in de tussenstand heeft gespeeld. En ook de tegenstander van zaterdag 27 november a.s. UDIROS uit Nieuwehorne/Oudehorne is een tegenstander uit de top van deze competitie. En ook weer een zondagsclub die een paar jaar terug de overstap al heeft gemaakt naar het zaterdagvoetbal. En door de corona crisis eigenlijk nog steeds op dit niveau speelt. Want bij normale seizoenen waren ze namelijk al lang gepromoveerd….

Of Arum zaterdag a.s. punten kan pakken tegen Us Doarp Is Ryk Oan Sport in Nieuwehorne is dus maar de vraag. Maar het blijft voetbal!
Aanvang wedstrijd UDIROS 1- Arum 1 is 15.00 uur corona en weder dienende…

25 november 2021