Dennis geslaagd!

We zijn binnen de v.v. Arum erg blij met onze vrijwilligers. En onder deze vrijwilligers zijn ook een aantal stagiaires. Voor bijvoorbeeld een Maatschappelijke stage. Zo loopt Roy de Vries b.v.b. zijn maatschappelijke stage op dit moment bij de JO09-1 en de JO07-1. Dennis Pollema is alweer een tijdje met zijn CIOS stage bezig bij de v.v. Arum. Zo traint hij dit seizoen de JO13 en JO14. En sinds kort doet hij ook de Voetbalschool er nog bij. Afgelopen maandag moest hij voor zijn zogenaamde eerste examen PVB 1. Deze “proeve van bekwaamheid” werd beoordeelt op de training maandag 22 november j.l. De examinator en invalbegeleider Lolke Bosch (De officiële begeleider zat in quarantaine) waren hierbij aanwezig. Uiteindelijk werd Dennis beoordeeld met een 6,9. Een prima resultaat. Dennis gefeliciteerd en veel plezier en succes bij je verdere stage hier bij de v.v. Arum.

25 november 2021