Weer een bijzonder jaar!

Weer een “corona” jaar ligt achter ons. Een jaar waarin we het eerste halfjaar geen competitievoetbal konden spelen. Toch is er geprobeerd om ondanks alle maatregelen onze leden bezig te houden met trainingen in verschillende vormen en aantallen. Waar het kon onderlinge wedstrijdjes en toernooitjes te organiseren. etc., etc. Aan het eind van het seizoen ’20-’21 is, zo goed en zo kwaad, nog wel de Regiocup voor de jeugdteams gespeeld Gelukkig konden we vanaf de zomer wel weer volledig los. En zijn op Arum 1 en de 35+ na ook bijna alle geplande wedstrijden voor de winterstop gespeeld.
En nu moeten we het jaar weer “afsluiten” met een Lock down! En hoe komt het in 2022? De regering is overigens wel bezig om sporten “essentieel” te maken. Dus dat lijkt positief voor komend jaar. Zou dat dan “sleutel” zijn om deze “voetbal Lock down” te openen? We wachten af…

Zeer na dit corona jaar willen we als bestuur alle vrijwilligers, van de v.v. Arum en Stormvogels’64, hartelijk bedanken voor de inzet.
Maar ook de sponsoren die de v.v. Arum dit afgelopen jaar bleven steunen, hartelijk bedankt.

En we hopen jullie komend jaar zo spoedig mogelijk weer op het veld of langs de lijn te treffen.

Een gezond en sportief 2022.

23 december 2021