Jeugd-slottoernooitjes een succes!

Hoewel de weersomstandigheden niet heel fraai waren; koud en regenachtig, mocht het de pret niet drukken voor zo’n kleine 50 jeugdleden tot en met de JO14.  De jeugdcommissie had op dinsdag 28 december een drietal toernooitjes voor de jeugdleden categorieën  JO07/JO09, JO11-1 en 2 en de JO13/JO14 in elkaar gezet. ’s morgens om half 10 werd er gestart met het slottoernooitje voor de jongste categorie. Vervolgens de grote groep JO11-ers. En ’s middag was het de beurt aan de JO13/JO14. Na elk toernooitje werden de prijzen uitgereikt door jeugdcommissie voorzitter Jarno Reinsma. Hij werd overigens op deze dag geassisteerd (o.a. scheidsrechters) door de jeugdcommissieleden Jorrit en Migchiel. Ook oud-jeugdcom. lid Lammert hielp een handje. Er mocht geen publiek bij helaas. Maar gelukkig hebben we de foto’s nog. zie hieronder!
De uitslagen van de slottoernooitjes met individuele winnaars was als volgt:
JO07/JO09
1. Jilles Hylkema