Arum 1 zaterdag aan de bak…

“Alle wedstrijden zijn belangrijk” zal trainer Edwin wel zeggen. Maar je hebt er van die wedstrijden bij die net iets belangrijker zijn. Eén daarvan speelt Arum 1 zaterdag a.s. uit in Bakhuizen. Als de equipe van Edwin nog wil blijven meedoen voor eventuele nacompetitie, en dat nog in eigen hand wil houden, dan zou zaterdag een punt of de drie punten fantastisch zijn. Echter in de thuiswedstrijd was Bakhuizen de betere ploeg en mocht Arum van gelukspreken dat ze nog een punt over hielden uit dat duel.
Arum moet dus aan de bak in de laatste wedstrijd van de 2e periode. Daarna krijgen ze een weekje rust met Pasen. Om vervolgens thuis tegen W.W.S. op 23 april de derde periode te starten. En vervolgens de derby der derby’s op 30 april in Witmarsum (DKV) te spelen.
Maar eerst zaterdag tegen Bakhuizen, aanvang 14.30 uur.

Voor de wedstrijd foto’s van Arum 1 – Heerenveen 1, zie de facebook pagina van Willem Rienk Miedema:

6 april 2022