Geslaagde Slotdag!

We kunnen terug kijken op een zeer geslaagd slotdag/feest. Deze afsluiting van het seizoen 2021-2022 begon met de laatste thuiswedstrijd van Arum 1 en ook de laatste van trainer Edwin Wittink. (zie nieuwsitem: v.v. Arum nam afscheid van Edwin) De wedstrijd tegen UDIROS eindigde overigens in 0-0. Na de wedstrijd begon de jeugdcommissie met de Penaltybokaal voor de jeugdteams tot en met 14 jaar.(klik hier voor verslag)
In de tussentijd stonden salades, broodjes hamburgers en worst klaar (allemaal verzorgd door Gosse, Yvonne en Akkie) om te worden genuttigd. en konden de senioren van start met het 4 x 4 toernooitje georganiseerd door Dennis. Joop Obama zorgde later op de avond voor de geweldige muzikale omlijsting. Voor de liefhebbers was de Champions League finale te volgen in de kantine. En het bleef lang onrustig maar vooral gezellig tot in de late uurtjes. Een “topdag” zoals een oud bestuurslid het omschreef.

Huldigingen en Bedankjes
Na de penaltybokaal was het tijd voor het bestuur om nog een aantal huldigingen en bedankjes te doen. Zo werd het Damesteam nog gehuldigd voor het behaalde kampioenschap in het seizoen 2019-2020. Immers door de corona jaren was dit het eerste slotfeest weer na 2019. Ook werden de Dames nog gehuldigd voor het kampioenschap van de afgelopen najaarsreeks. De dames zelf bedankten de trainer Joris met een bosbloemen en cadeaubon en waren heel blij dat hij nog een seizoen doorgaat.
Ook werden de prijzen voor de winnaars (Arik, Sjoerd en Pieter) van de EK-poule (2021) nog uitgereikt.
En een hele rits kaderleden die de afgelopen drie jaar gestopt zijn werden nog even in het zonnetje gezet. En daar zaten nog niet eens de kadeleden e.d. die na dit seizoen stoppen bij. Dat is voor een volgend slotfeest, zo sprak de voorzitter.
Een groot aantal leiders/coaches en trainers kregen voor bewezen diensten allemaal een v.v. Arum handdoek (ontwerp Reino) en/of bosbloemen n.l.:
Elmer Bijma, Lolke Bosch, Sake Bosch, Eize Douna, Johan van IJs, Riemer Visser en Maurice van der Harst.
Bij de jeugdcommissie stopten Krist Hibma en Rainier van der Veen. En als materiaalman stopte Dirk Sieswerda en kledingman stopte IJsbrand Dijkstra.
Ook werd Magriet Hibma nog in het zonnetje gezet na vele, vele jaren actief te zijn geweest als planner in de kantinecommissie.
Ook was er de verkiezing van de v.v. Arumer van het seizoen. Nadat de eer in 2019 werd toebedeeld aan Geert Akkerman werd er nu gekozen voor Dennis Pollema, als v.v. Arumer van het seizoen 2021-2022.
Zie hieronder de foto’s van de verschillende huldigingen e.d. Er werd zelfs bij kaderleden thuisbezorgd.

30 mei 2022