v.v. Arum nam afscheid van Edwin

Nu hoef je nooit je v.v. Arum jas meer aan te trekken;
en te hopen dat je Mercedes Benz het doet
laat in Arum de stormwind straks maar razen, in het donker
In “Hypo” is het warm en licht en goed.
Die uren altijd langzaam rijden over de Afsluitdijk
Het is voorbij, brug nooit meer open en in Arum dat eeuwige Friese gezeik
Want je zult het nu wel weten; v.v. Arum is voorbij
We zullen je niet vergeten; je bent weer Frank en vrij
Het is strak DWOW, Succes er mee!
Maar neem Frank wel mee
Met de bovenstaande tekst werd hoofdtrainer Edwin Wittink toegezongen bij zijn officieel afscheid op de slotdag een paar uur na de laatste thuiswedstrijd van Arum 1.
Overigens voordat Edwin werd toegezongen werd er eerst nog afscheid genomen van zijn “shadow” Frank Luik. Uit handen van de voorzitter kreeg Frank een mooie foto met daarop hemzelf met de hond van grensrechter Willem; dribbel. Zijn functie als honden-uitlaat-service zal hij wanneer hij weer eens bij de v.v. Arum komt kijken ook weer mogen uitvoeren is hem toegezegd. Overigens bij de nieuwe club waar Edwin aan de slag gaat DWOW (Door Wilskracht Ontstaan Wieringerwerf) zoeken ze nog een hond die Frank kan uitlaten.
Aan Edwin werd naast lovende woorden, na 4 jaar v.v. Arum, vervolgens nog een mooi aandenken aangeboden. Een eeuwig gratis seizoenskaart met een vaste staanplaats. Die staanplaats is dan op zijn tegels onder overkapping. (zie foto) Een soort van Walk of Fame.

Edwin zei hierover zelf:
Vierenhalf jaar geleden kwam ik voor het eerst in Arum. Nu zit Arum in mij en ik zelfs een beetje in Arum. Letterlijk. Mijn eigen unieke tegels met naam op De Bining van Voetbalvereniging Arum. Daar ben ik trots op. Dank jullie wel!
Daarna boden PG en Nico namens It Twadde en de O23 nog een ingelijst v.v. Arum voetbalshirt aan met handtekeningen van de spelers.
Het kado van de A-selectie komt nog.
Hier de foto van tijdens het afscheid.
Zie ook: https://www.wieringernieuws.nl/nieuws/38004/Edwin_Wittink_na_vier_mooie_jaren_weg_bij_v.v._Arum.html

30 mei 2022