Rondje langs de velden…

Afgelopen zaterdag 15 oktober stonden er slechts enkele wedstrijden op het programma. De wedstrijd van It Twadde werd ook nog eens verschoven en zo kwamen alleen de JO07-2 en de O23 in actie. Maar hier wel de WhatsApp verslagjes:

JO07-2
Waar de meeste teams al vrij waren mocht de JO-7 vanmorgen nog een keer lekker voetballen, en dat in Blauwhuis.
De eerste pot was tegen DFC een spannende wedstrijd waar Arum zeer sterk samen speelde en vanaf de eerste minuut direct de leiding nam eindstand 5-0 met 3 goals van Djolie (dat wordt betalen Mario 😄) en 2 van Jildert.
Toen door met Tzum ook weer super spannend en hele mooie kansen voor beide teams, het bleef 0-0.
Na de rust mocht Arum tegen Nijland een zeer sterke tegenstander er werd hard gewerkt maar Nijland speelde ontzettend goed en doordat ze een eigen goal maakten werd de eindstand 2-1.
De laatste tegen thuisploeg Blauwhuis, wat werd er gestreden en goed overgespeeld Arum was ook hier duidelijk de sterkste en maakte er een mooie 3-1 van met goals van Hidde en Ferre.

Er is weer fantastisch mooi gespeeld en wat groeit dit team! Er wordt samen gespeeld, plezier gemaakt en goals worden uitbundig gevierd met een high five en een schouderklopje prachtig!
nu lekker een week genieten van jullie welverdiende vakantie, tot snel allemaal ⚽️

O23
De eerste helf liet weer het beeld zien, wat wij al eens vaker hadden gezien deze competitie; het betere van het spel laten zien, maar de tegenstander die de doelpunten maakt….en dus met 2-0 achter, gingen we de rust in.
Na een paar omzettingen in de opstelling, kwamen de heren prima de kleed box uit.
Na een uitstekend doelpunt van Jildert en een prachtig schot van Hylke , was het weer gelijk…toch was het de Drachtster boys die weer konden uitlopen naar 2-4…door een poeier van Germ, kwam Arum weer bijna helemaal terug…met nog 10 min op de klok, werd alles op alles gezet om toch nog een punt er uit te slepen, echter was het opnieuw Drachten dat kon scoren…ook al wist de thuis club nog een paar geweldige kansen te creëren, bleef de stand 3-5.

17 oktober 2022