Winteractiviteiten ’22-’23

Zoals al bleek op de afgelopen ledenjaarvergadering van 23 november j.l. zijn  de meeste Winteractiviteiten voor de komende maanden weer vastgelegd.
Hieronder vindt u de belangrijke data van de evenementen:
Overigens ook terug te vinden in de Activiteitenkalender. Daar vindt u ook de speeldagenkalender van dit seizoen (PDF) en andere data van activiteiten van de komende maanden.
Dinsdag 27 december Sportman van het Jaar
(voor Alle jeugd SJO Arum/Stormvogels’64 tot en met 14 jaar)
Woensdag 28 december Sportman van het jaar
Donderdag 29 december Onderling zaalvoetbaltoernooi voor jeugd en senioren (v.v. Arum/Stormvogels’64) van 14.30-19.30 uur in de Sporthal van Makkum Maggenheim. (de Trije is helaas bezet).
Het jeugdtoernooi is van 14.30-16.45 uur, daarna prijsuitreiking van het toernooi maar ook de uitreiking van het Sportman van het Jaar 2022 gebeuren!
van 17.00-19.30 uur het onderling toernooi van de junioren/senioren vanaf 14 jaar! (na afloop prijsuitreiking in de kantine van de sporthal!)

Open Fries Kampioenschap zaalvoetbal. Van 5, 6, 9 t/m 12 en 14 januari
voor Dames ne Heren!
Zaterdag 7 of 14 januari voetbaltoernooi Arum- Achlum Jeugd tot JO12. in Achlum o.v.b.
Januari/Februari spreker uit de voetbalwereld voor sponsoren/Club van 50 en leden!
Vrijdag 13 januari Maatklaverjassen in de Herberg de Gekroonde Leeuw
Vrijdag 10 maart Maatklaverjassen in de Herberg de Gekroonde Leeuw

Zaterdag 25 maart Arum 1 – Mulier 1, met na afloop Live muziek

Klik dus voor meer data op Activiteitenkalender