Arum speelt nacompetitie!

Het vlaggenschip van v.v. Arum dwong via een zeer spannende 4-3 overwinning in Bakhuizen, afgelopen zaterdag 20 mei j.l., nacompetitie af. In een wedstrijd met een zeer spannende ontknoping, verslag volgt, was topscorer BT bij Arum, met drie goals, de matchwinner.
Het was sowieso een speciale wedstrijd afgelopen zaterdag. Met dus voor Arum grote belangen wat betreft het halen van de nacompetitie en de  jubileumwedstrijd voor Bakhuizen. De vereniging die maar liefst 100 jaar bestaat dit seizoen. Daarom ook een speciale opkomst voor de wedstrijd van beide teams. Het scorebord wat werd bijgehouden door twee “Bakhuisters” in Arum trainingspakken. En uiteindelijk dus een spannende ontknoping met een beslissende penalty voor Arum.
Hieronder beeld materiaal (en linkjes) van deze wedstrijd.
Nota bene: Arum speelt in de eerste ronde van de nacompetitie uit tegen de nummer 12 uit de 4e klasse A. Dat kunnen op dit moment nog drie teams worden n.l.: TOP’63 (uit Top en Twel) TONEGO (uit Luttelgeest) en Delfstrahuizen.
Opkomst wedstrijd via Facebook RKVV Bakhuizen
Hieronder de beslissende penalty:

22 mei 2023